Dėlionių žaidimas ROLLING RULET sferos strategija GR0511
Dėlionių žaidimas ROLLING RULET sferos strategija GR0511
- Atsiėmimas parduotuvėje (Savanorių pr. 286, Kaunas) (3-5 d.d.): 0.00€
- DPD kurjeris į namus (3-5 d.d.): nuo 3.99€
- DPD paštomatai (3-5 d.d.): 1.99€
- Omniva paštomatai (3-5 d.d.): 1.99€
-
Dėkojame savo klientams
už pasitikėjimą!
- Atsiėmimas parduotuvėje (Savanorių pr. 286, Kaunas) (3-5 d.d.): 0.00€
- DPD kurjeris į namus (3-5 d.d.): nuo 3.99€
- DPD paštomatai (3-5 d.d.): 1.99€
- Omniva paštomatai (3-5 d.d.): 1.99€
-
Dėkojame savo klientams
už pasitikėjimą!
Strateginis socialinis žaidimas, kuriame svarbus loginis mąstymas, suvokimas ir aplinkos stebėjimas, taip pat gebėjimas numatyti kitus judesius. Žaidimo taisyklės: 1. Pasirengimas žaidimui. Sulygiuokite apskritimus ant horizontalios sunumeruotos linijos taip, kad jie sudarytų vieną tiesią liniją. Tada padalinkite kamuoliukus tarp žaidėjų (kiekvienas žaidėjas gauna tos pačios spalvos kamuoliukus). Kiekvienas varžovas ant starto kvadratų uždeda 6 savo kamuolius. Tada pabaigos laukas (pabaiga) turėtų būti nustatytas pagal pradžios laukų spalvas (lengvesnė parinktis) arba sumaišytas, kad padidėtų žaidimo sunkumas. 2. Žaidimas. Turėtų būti nustatyta žaidėjų žaidimo tvarka. Kiekvieno dalyvio užduotis yra perkelti apskritimus taip, kad jo kamuolys eitų į skylę, pažymėtą atitinkama spalva galiniame lauke. Žaidėjas sukasi ratą, kol bet kokios spalvos kamuolys krinta. Kai kamuolys yra apatiniame apskritime, nedelsdami sustabdykite apskritimą. Judėjimo metu apskritimo judėjimo kryptis negali būti pakeista. Pagrindo viduryje yra baltas gaudyklės apskritimas. Atsargiai nukreipkite kamuoliukus per šią lentos pusę. Jei dėl žaidėjo judesio jo kamuolys patenka į spąstus, jis turi jį įdėti atgal į vieną iš šešių pradinių erdvių. Jei žaidėjas įdeda priešininko kamuolį į spąstus, jis jį paima ir įdeda į savo rezultatą. Žaidėjas perkelia savo Orbus tik tuo atveju, jei jie pataiko į teisingos spalvos galinį langelį. Jei savo ėjimo metu žaidėjas įdeda priešininko kamuolį į tos pačios spalvos skylę kaip ir jo kamuoliukai, priešininkas surenka taškus (pavyzdys: 1 žaidėjas turi mėlynus kamuoliukus, savo judesiu jis įdėjo 2 žaidėjo žalią kamuolį į žalią pabaigos lauką, taškai skiriami 2 žaidėjui). Jei žaidėjo kamuolys patenka į netinkamos spalvos skylę, žaidėjas, kuriam priklauso skylė galinėje zonoje, surenka taškus, o kamuolys turi patekti į savo galinę zoną. Žaidimas yra daugiau, kai visi rutuliai baigėsi pabaigoje langelį. 3. Taškų ir baigiant žaidimą. Kai visi rutuliai yra galutinėje zonoje, suskaičiuokite taškus ir nustatykite nugalėtoją. Punkcija: į žaidėjo spalvos kamuolys - 10 taškų priešininko kamuolys yra sugautas - 20 taškų taškai už užimtą vietą: 1 vieta-60 taškų 2 vieta-40 taškų 3 vieta - 20 taškų. Pagrindo matmuo: skersmuo apytiksliai. 37 cm, aukštis apytiksliai. 6,5 cm.
CE ženklinimas yra prekės gamintojo pareiškimas, kad produktas atitinka jam taikomus Europos Komisijos direktyvų reikalavimus.
Savybė | Aprašymas |
Amžius | 3+ |
Žaidėjų skaičius | 2-4 |
Žaidimo laikas | 20min. |
Atsiliepimų apie šią prekę kol kas nėra.
Gauk savo 3 Eur nuolaidą!
Užsiprenumeruok naujienlaiškį ir iš kart gauk 3 Eur nuolaidą!
Gauk savo 3 Eur nuolaidą!
Užsiprenumeruok naujienlaiškį ir iš kart gauk 3 Eur nuolaidą!